دانلود آهنگ محمد بهشتی پور سردرگمی
نوشته شده توسط : ندا شهسواری

محمد بهشتی پور سردرگمی

دانلود آهنگ محمد بهشتی پور سردرگمی

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای محمد بهشتی پور بنام سردرگمی با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Mohammad Beheshtipour – Sardargomi With Text And Direct Links

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

رفتش پی زندگی فرداش

اونی که میگفتش با همه فرق داشت

متن آهنگ محمد بهشتی پور سردرگمی

رفت

چه زود رفت

یکی دو تا که نیست

سختیا و درداش

رفت و تموم یادگاریاشو برداشت برد واس من مرد

واسه من مرد

چقد گفتم نرو دیوونه کردی منو

رفتی تا کی

من بسوزم واسه تو آخه کسی نیست مثل تو

من پرم دردم تو ساکت

په بی رحمن همه اونی که میگفت مرحمه

همه زخمایی که دارم

حالا با سردرگمی هر چی میگردم گمی

رفتی آرامش ندارم

محمد بهشتی پور سردرگمی

 





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: